SERVICII

Marketing+

Proiectele adaptate de comunicare și relații publice vizează fiecare din publicurile țintă ale unei companii: clienți, angajați, investitori, parteneri, comunitatea de business.

Ne concentrăm pe folosirea inteligentă și creativă a unor mijloace de comunicare precum: comunicatele și articolele de presă, evenimentele, comunitățile din online sau acțiunile de responsabilitate socială, pentru ca acestea să contribuie decisiv la succesul proiectelor de PR.

Printr-o strategie eficientă și activări inovative creștem comunități în jurul brandurilor clienților noștri.

O strategie de marketing și comunicare are nevoie să fie continuată în implementare, iar mixul canalelor digitale este astăzi cel mai frecvent folosit. Prin serviciile de social media punem în aplicare strategia trasată și o ducem în realitate prin campanii tactice care să livreze rezultatele promise.

Strategia de marketing este obiectivul de creștere a vânzărilor și realizarea unui avantaj competitiv durabil. Strategia de marketing include toate activitățile de bază și pe termen lung în domeniul marketingului care se ocupă cu analiza situației inițiale a unei societăți și formularea, evaluarea și selectarea strategiilor orientate către piață și să contribuie la îndeplinirea obiectivelor companiei.

Marketingul include nu doar comunicare și cercetare de piață, dar și marketingul strategic. De fapt, marketingul strategic trebuie să fie primul. Trebuie să luăm deciziile esențiale privind direcția și orientarea întreprinderii pe piață înainte de a ajunge la detalii despre mesaje, promovare și vânzare.

Marketingul strategic trebuie să fie aliniat complet la planificarea strategică a întreprinderii. Acesta începe prin clarificarea misiunii, viziunii și valorilor întreprinderii. Apoi aceste elemente fundamentale oferă o bază solidă pentru decizii privind strategia de marketing. Trebuie să găsim segmentele sau nișele de piață care caută lucrurile la care suntem foarte buni.

Astfel, o strategie de marketing reușită întrunește trei elemente esențiale într-o formulă de succes.

Primul – misiunea noastră; al doilea – avantajul competitiv; al treilea – segmentele de piață selectate care vor absorbi produsele la care noi excelăm.

Un brand este suma percepțiilor pe care le are un public tintă despre un subiect.

„PRODUSELE SE FAC ÎN FABRICĂ, MĂRCILE SE FAC ÎN MINTE” – Walter Landor, specialist branding

Un cuvânt este foarte important în această definiție și anume percepție. Este important să înțelegem faptul că percepția poate fi influențată și, până la un anumit moment, avem control asupra percepției pe care și-o formează ceilalți despre noi. Despre asta este branding-ul personal – să setezi conștient ce vrei să transmiți despre tine oamenilor care te interesează și să-ți alegi modalitățile prin care poți transmite aceste mesaje. Este important să știi că tu ești creatorul acestui brand și că ai puterea de a influența această percepție.

Un brand puternic începe din interior și reflectă cultura organziațională, acel set de valori unice ale unei companii. Brandul extern (comercial) trebuie să fie în deplină concordanță cu brandul intern, iar brandingul de organizație se definește începând cu oamenii din companie.

“PRODUSELE SE FAC ÎN FABRICĂ, MĂRCILE SE FAC ÎN MINTE” – Walter Landor, specialist branding

Prin consultanță veți învăța cum să lucrați eficient și eficace, cum să vă organizați activitatea de promovare și să monitorizați rezultatele.