Proiectele adaptate de comunicare și relații publice vizează fiecare din publicurile țintă ale unei companii: clienți, angajați, investitori, parteneri, comunitatea de business.
Ne concentrăm pe folosirea inteligentă și creativă a unor mijloace de comunicare precum: comunicatele și articolele de presă, evenimentele, comunitățile din online sau acțiunile de responsabilitate socială, pentru ca acestea să contribuie decisiv la succesul proiectelor de PR.
Printr-o strategie eficientă și activări inovative creștem comunități în jurul brandurilor clienților noștri.
O strategie de marketing și comunicare are nevoie să fie continuată în implementare, iar mixul canalelor digitale este astăzi cel mai frecvent folosit. Prin serviciile de social media punem în aplicare strategia trasată și o ducem în realitate prin campanii tactice care să livreze rezultatele promise.
Strategia de marketing este obiectivul de creștere a vânzărilor și realizarea unui avantaj competitiv durabil. Strategia de marketing include toate activitățile de bază și pe termen lung în domeniul marketingului care se ocupă cu analiza situației inițiale a unei societăți și formularea, evaluarea și selectarea strategiilor orientate către piață și să contribuie la îndeplinirea obiectivelor companiei.
Marketingul include nu doar comunicare și cercetare de piață, dar și marketingul strategic. De fapt, marketingul strategic trebuie să fie primul. Trebuie să luăm deciziile esențiale privind direcția și orientarea întreprinderii pe piață înainte de a ajunge la detalii despre mesaje, promovare și vânzare.
Marketingul strategic trebuie să fie aliniat complet la planificarea strategică a întreprinderii. Acesta începe prin clarificarea misiunii, viziunii și valorilor întreprinderii. Apoi aceste elemente fundamentale oferă o bază solidă pentru decizii privind strategia de marketing. Trebuie să găsim segmentele sau nișele de piață care caută lucrurile la care suntem foarte buni.
Astfel, o strategie de marketing reușită întrunește trei elemente esențiale într-o formulă de succes.
Primul – misiunea noastră; al doilea – avantajul competitiv; al treilea – segmentele de piață selectate care vor absorbi produsele la care noi excelăm.
Un brand este suma percepțiilor pe care le are un public tintă despre un subiect.
„PRODUSELE SE FAC ÎN FABRICĂ, MĂRCILE SE FAC ÎN MINTE” – Walter Landor, specialist branding
Un cuvânt este foarte important în această definiție și anume percepție. Este important să înțelegem faptul că percepția poate fi influențată și, până la un anumit moment, avem control asupra percepției pe care și-o formează ceilalți despre noi. Despre asta este branding-ul personal – să setezi conștient ce vrei să transmiți despre tine oamenilor care te interesează și să-ți alegi modalitățile prin care poți transmite aceste mesaje. Este important să știi că tu ești creatorul acestui brand și că ai puterea de a influența această percepție.
Un brand puternic începe din interior și reflectă cultura organziațională, acel set de valori unice ale unei companii. Brandul extern (comercial) trebuie să fie în deplină concordanță cu brandul intern, iar brandingul de organizație se definește începând cu oamenii din companie.
“PRODUSELE SE FAC ÎN FABRICĂ, MĂRCILE SE FAC ÎN MINTE” – Walter Landor, specialist branding
Prin consultanță veți învăța cum să lucrați eficient și eficace, cum să vă organizați activitatea de promovare și să monitorizați rezultatele.
Promovarea afacerii tale într-un mod eficient, care să îți aducă rezultatele pe care le dorești.
© 2025 Marketing+. All rights reserved | Website realizat de Seed Agency
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
elementor | never | This cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |